View Single Post
Old 12-03-2006, 21:59
TB8's Avatar
TB8 TB8 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark
Wat betreft de oorsprong van deze thread. In de afgelopen 3 jaar hebben we heel wat nieuwssites zien onstaan. In deze wildgroei is af en toe een amateur te ontdekken die goed bezig is. Echter de hoeveelheid brandhout is niet te tellen. Massa's mensen die denken dat het klakkeloos publiceren van persberichten een vorm van nieuwsverschaffing is. Helaas moet ik constateren dat enkele echte sites zich ook steeds meer schuldig maken aan de heersende "quote-cultuur". De inleiding en afsluiting tikken ze dan nog zelf in.

Als echte liefhebber heb ik daar geen behoefte aan. Ik lees graag de echte "waarheid" en niet een gekleurde vorm daarvan door de ogen van een coureur, organisator,team of sponsor.

We mogen dergelijke zaken toch wereldkundig maken?
Als ik nog even mag reageren; de ontwikkeling die je beschrijft is metname te wijten aan hetgeen dat men (de websites) vaak te kampen hebben met een personeels/vrijwilligers tekort. De toename van het aantal autosport gerelateerde websites en het toenemende aantal geplaatste nieuwsberichten, zorgt er voor dat ieder ander in de markt ook meer nieuws 'moet' plaatsen; om bij te blijven.

Misschien geen goede ontwikkeling, maar als nieuwsberichten van bepaalde teams of coureurs er goed uit zien; waarom dan niet plaatsen? Juist in een periode waarin iedereen elkaar voor probeert te blijven is dit geen schande, denk ik.

"Echte waarheid", ik denk dat je je als 'echte' website neutraal en objectief op moet stellen en dat er een forum moet bestaan waar 'al het subjectieve' geplaatst kan worden. Stel dat ik van een bepaalde incident de 'rake en echte waarheid' zou plaatsen, dan zou ik gegarandeerd mensen op m'n dak krijgen!!!