View Single Post
Old 12-03-2006, 22:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Autosport.be
Dit bericht is gericht aan Peter en Mark
Dat klinkt als een goed duo

@autosport.be
Ik weet niet of Bluelite dezelfde persoon is als M.D. op dit forum. Dat mag de desbetreffende persoon zelf kenbaar maken. Persberichten online rechtsreeks online zwieren? Dat kan, maar dan wil ik dat als lezer wel weten. Helaas kom ik bij autosport.be op dat gebied weleens een foutje tegen

Uiteraard zal een autosport.com een groot gedeelte halen uit de aangeleverde berichten. Wat dat betreft vind ik de site maar een slap aftreksel van het blad. Buiten de F1 zijn de meeste berichten ergens anders 24 uur eerder te vinden.

In de kleine Nederlandstalige autosportmarkt zullen er niet veel sites zijn die van hun site kunnen leven. Als er al eentje is Gecombineerde sites zoals autosport.nl of pitstop is een ander verhaal. Wat betreft autosport.be, die staan voor mij persoonlijk nog aan de goede kant van de lijn. Er staan tenminste zelfgeschreven stukjes op............en belachelijke columns vinden we gelukkig niet terug op jullie site.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.