Quote:
Originally Posted by TB8
Als ik nog even mag reageren; de ontwikkeling die je beschrijft is metname te wijten aan hetgeen dat men (de websites) vaak te kampen hebben met een personeels/vrijwilligers tekort. De toename van het aantal autosport gerelateerde websites en het toenemende aantal geplaatste nieuwsberichten, zorgt er voor dat ieder ander in de markt ook meer nieuws 'moet' plaatsen; om bij te blijven.
Misschien geen goede ontwikkeling, maar als nieuwsberichten van bepaalde teams of coureurs er goed uit zien; waarom dan niet plaatsen? Juist in een periode waarin iedereen elkaar voor probeert te blijven is dit geen schande, denk ik.
"Echte waarheid", ik denk dat je je als 'echte' website neutraal en objectief op moet stellen en dat er een forum moet bestaan waar 'al het subjectieve' geplaatst kan worden. Stel dat ik van een bepaalde incident de 'rake en echte waarheid' zou plaatsen, dan zou ik gegarandeerd mensen op m'n dak krijgen!!!
|
@TB8,
Je leeftijd en achtergrond ken ik niet maar het bovenstaande verwoord perfekt waarom jullie allemaal op elkaar lijken. Iedereen wil iets voorstellen maar daar is bij mij persoonlijk simpelweg geen behoefte aan. Kwaliteit en geen kwantiteit! Waarom moeten 347 sites hetzelfde persbericht plaatsen? Daar schiet ik als autosportliefhebber niks mee op.
Waarom zouden sites geen eigen gezicht mogen hebben? Weleens gekeken naar de kranten? Ben je Rotterdammer dan lees je het AD, Amsterdammers lezen het Parool, elitair volk leest het NRC en de mensen van de camping de Telegraaf. Ze publiceren morgen allemaal hetzelfde nieuws over de verdachte dood van Milosevic, maar wel in hun eigen kleur
Een bericht van een coureur is altijd positief gekleurd. Ik moet de eerste coureur nog tegenkomen die toegeeft dat zijn laatste race een baggerprestatie was. Ook die mensen hebben weleens een off-day..........maar toegeven doen ze het niet. Hun goed recht, maar mag de (zelfbenoemde) media daar dan een kanttekening bij plaatsen?
Wat betreft tekort aan medewerkers? Kijk eens in de eigen keuken

Ooit was er autosportinside............een fusie met kartexpress. Gevolg? Racexpress. Even later zien we een afsplitsing in de vorm van autosportnews.nl . Op F1-gebied is het nog veel erger overigens.