...
Andere foto van het race-truck diorama:
Ook buiten stond er truck-lekkers:
Er was ook een hoek van het zaaltje voorbehouden voor de Brugse Tuck R/c Club... ik heb me toch ook even staan vergapen aan deze trucks:
Ook de vorkheftrucks waren R/C natuurlijk...
Ik heb ook meer dan een uur van Rally's tijd gestolen voor het opmeten en laten passen van de Batibouwdecals van de BMW. De Mercedes 500 Sec is meteen ook opgemeten voor z'n toekomstig König Pilsner jasje... Mooi werk dat Francois daar leverde... waarvoor nog eens dank!
Verder heb ik Dominique nog eens ontmoet voor het dryfitten van de 350Z. Dominique was tevreden met het kleine aantal aanpassingen dat hij zal moeten doen om een perfect fit te hebben met het chassis. Ik moet zeggen... de body ziet er irl echt zeer goed uit.
Wat deze beurs me anders ook heeft opgeleverd... een zeer goedkoop half begonnen easy kitje van een BMW 320 STW -dit keer van Cecotto van 98-... Ik voel nog een opdrachtje opkomen voor Francios! Thuisgekomen zag de (letterlijk) bestickerde BMW er snel zo uit:
Wat ook in m'n koffer belandde was een vijfde Revell Mini voor m'n Mini Cooper Challenge op Petit Spa. Ik heb me dus goed kunnen inhouden met kitjes kopen... wat ik wel vond was dat er vooral Amerikaanse ketels te koop waren... Ik was op zoek naar wat Porsches... maar met zeer weinig succes...
Conclusie: goeie beurs... volgend jaar zeker weer!
G.