Quote:
Originally Posted by Huudo
Ik kan ook echt niet alles zien, maar de keren dat ik het gezien heb, heb ik in andere threads beiden al in vraag gesteld - of niet soms? Van een pro als jij, beste Peter, had ik toch een andere houding verwacht tov lasteraars (om god weet welke reden dan ook). Het feit dat je steeds weer in de tegenaanval gaat, pleziert die gasten natuurlijk mateloos, want zij durven tegen "Baert" eens hard van leer trekken. Wel Peter, stelt u daar nu toch eens ne keer boven, of vind je het zelf prettig om aan dat soort rotzooi mee te doen?
Wat er ook van zei en in ieder geval:
als ik één van beide nog op enige welke aanval dan ook betrap hier op het forum, dan gaat gewoon het slot op die account. Dit geldt zowel voor de aanvaller als voor de riposteerder. Da's duidelijk denk ik.
ps. reageren na een maand, noem ik gewoon natrappen.
|
Huudo, noem het natrappen, noem het wat je wil. Maakt me niks uit. Ik heb het gewoon afgelopen weekend ontdekt. Zever is trouwens nooit gedateerd. Dat terzijde.
In een vorige repliek zei ik al dat ik veel over mijn rug laat gaan. Ik ben op mijn 42ste al voor het leven getekend.

Maar op een zeeeer kleine minderheid reageer ik. Die kerel onderneemt een kruistocht tegen mij, en niet alleen op dit forum heb ik nu afgelopen weekend vastgesteld. En ik schiet terug, even scherp als het moet. Meer is het niet.
En kort een reactie op de huidige auto(sport)-journalistiek.
Een kritische benadering van autosport valt niet goed, noch bij de onderwerpen van kritiek, noch bij de lezer die dat duidelijk niet gewoon is. De lezer/surfer is het blijkbaar zo gewoon geworden vlotte PR-praat geserveerd te krijgen, dat elk afwijkend artikel, zijnde kritisch, als vervelend wordt ervaren. Kritisch wordt gezien als "niet-objectief" en dan krijg je snel het verwijt (tot dreig- en haatmails toe) dat je de autosport kapot wil maken. Autosportliefhebbers houden niet van een kritische houding, tenzij het om kritiek gaat op een rijder/team, van wie ze niet meteen fan zijn. Dan mag het volgas.