Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Huudo, noem het natrappen, noem het wat je wil. Maakt me niks uit. Ik heb het gewoon afgelopen weekend ontdekt. Zever is trouwens nooit gedateerd. Dat terzijde.
In een vorige repliek zei ik al dat ik veel over mijn rug laat gaan. Ik ben op mijn 42ste al voor het leven getekend.  Maar op een zeeeer kleine minderheid reageer ik. Die kerel onderneemt een kruistocht tegen mij, en niet alleen op dit forum heb ik nu afgelopen weekend vastgesteld. En ik schiet terug, even scherp als het moet. Meer is het niet.

|
Spuw eens op de grond en kijk dan eens hoe lang het nat blijft. Zolang gaat zever mee. Maar goed, je statement is genoteerd. Ik ben anders op mijn 38ste ook al behoorlijk ingeschilderd.
Aan beide heren scherpschutters,
niet komen janken als jullie account op slot zou gaan indien één van jullie beide weer eens trigger-happy is. Ik weet ondertussen wel wie ik in het oog dien te houden, maar voor de volledigheid zijn jullie beiden bij deze een laatste keer gewaarschuwd.
Vetes, kruistochten en andere schietpartijen, waar je maar wil, maar NIET op DePaddock. Meer is het niet.