Quote:
Originally Posted by Mark
Eng he  Google en andere sites verrichten wonderen op dat gebied. Als je naam eenmaal op internet staat is die niet 1,2,3 verwijderd
Echter de vraag is of je elk persbericht moet plaatsen, Tim.........wat is de nieuwswaarde van dit bericht? http://www.racexpress.be/index.php?nav=Nieuws&nid=2493
0 komma 0, het zal me eerlijk gezegd aan mijn r*** roesten in welke wagen een coureur naar het circuit komt. Als ik de titel lees denk ik dat het veel geplaagde CP Zandvoort weer een deelnemer heeft gevonden voor de BMW 1 cup..............blijkt het om toekomstig afgeragde leasebak te gaan. Wat heb ik als liefhebber aan dergelijke berichten? Niks. Of heb je 500 Euro gepakt om die prietpraat online te zetten? Als dat zo is heb je groot gelijk om zoiets online te zetten. Gratis sites kosten nu eenmaal geld 
|
Een nieuwe persoonlijke sponsor betekent vaak meer dan alleen zo'n auto. Hoe alles precies zit weet ik niet, want ik heb Nick daar nog niet over gesproken. Wel ben ik erg blij voor hem.
Verder zie ik op RaceXpress geen nieuwsberichten met weinig waarde... Maar goed, daar ging de discussie niet over!