View Single Post
Old 14-03-2006, 21:28
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Na de reacties van de moderatoren - ruim een maand geleden - had ik besloten om Peter daar persoonlijk (dmv een PB) op aan te spreken. Blijkbaar vond Peter het dan toch interessanter, avontuurlijker,... om zowel via het forum als via een PB te antwoorden op mijn berichtje.

Ik ben in mijn PB aan Peter zeer oprecht geweest met wat ik over de situatie (reeds eerder hier beschreven) denk en heb zelf NIET eenmaal een slag onder de gordel gegeven. De kritiek die ik openlijk geef is trouwens niet eens zo scherp, dus wat is dan het probleem Peter? Welke leugens strooi ik rond? Waar stook ik ruzie? Wanneer en waar wil ik het beter weten? Dat zal jij me moeten vertellen Peter! Zou je het aandurven door me persoonlijk aan te spreken (mijn e-mailadres ken je wel)? Of toch maar via het forum?

Nogmaals mijn excuses aan het adres van de moderatoren, omdat Peter Baert er niets beter op vond dan hier openlijk te reageren op mijn PB. Ik doe er alles aan om zulke situaties te vermijden en dan gebeurd dit. Jammer, maar helaas.