Omdat je zei: "Zoiets kun je op een veel mooiere manier aanpakken" werd ik wel nieuwsgierig. Veel mogelijkheden zijn er niet! Dus eventuele nieuwe ideetjes zijn altijd welkom...
"Nederlandstalige persberichten-sites", tja, iedereen maakt zich inmiddels 'schuldig' aan deze 'misdaad'. Ik wil wel benadrukken dat wij veel berichten ook zelf schrijven.
Ik ken de Duitse sites niet goed, dus ik kan daar weinig over zeggen (ik weet niet hoe de concurrentie aldaar in elkaar zit en welke druk er is). Wat ik wel kan doen is een compliment maken richting verschillende mensen die persberichten schrijven. Deze zijn vaak zo goed, compleet en leuk om te lezen; dat het zonde zou zijn als wij die helemaal om moeten bouwen/veranderen etc.
Nogmaals; wij hebben niet de mankracht om elk bericht om te bouwen/veranderen enzovoort. Om te stoppen met het plaatsen van 'voor-getypte' berichten zou een daling betekenen van de kijkcijfers. Dit omdat immers iedere autosport nieuws site in Nederland persberichten plaatst, en men inmiddels gewend is dat RaceXpress meer nieuws aanbied dan welke andere Nederlandse autosport site ook.
|