View Single Post
Old 19-03-2006, 12:51
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by TB8
Rectificatie zal er bij ons niet komen. Misschien hebben we later nog wel iets hierover.
Wat is dat voor een raar standpunt? Jullie publiceren, bewust of onbewust, een bericht dat niet blijkt te kloppen. Dan heb je toch de plicht om je lezers achteraf te informeren dat het desbetreffende bericht niet juist was. Of kennen jullie geen verantwoording naar jullie lezers toe?

Nog een bericht waar ik op dit moment enige vraagtekens bij zet:
Quote:
De Nederlands kampioen 2005 in de Formule Renault 2.0, Renger van der Zande is door HWA Mercedes gekozen als eerste rijder voor hun team in het Duits Formule 3 Kampioenschap. De jonge Nijmegenaar is er zeer verguld mee en ziet het als een unieke kans op weg naar de top van de autosport. RaceXpress volgt Renger al vanaf de minikarts van zeer nabij en kreeg de primeur van dit nieuws.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Nieuws&nid=2510
Prachtig nieuws voor Renger van der Zande, alleen waarom kan ik nergens anders een bevestiging krijgen van dit nieuws? Op het moment dat HWA / Mercedes een nieuwe junior in hun programma opnemen verwacht je toch dat daar wel het e.e.a. over te vinden zou zijn op de site van MB, HWA, Formel3.com of Seyffarth. Ik kan nergens iets terugvinden.............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.