Quote:
Originally Posted by Mark
Wat is dat voor een raar standpunt? Jullie publiceren, bewust of onbewust, een bericht dat niet blijkt te kloppen. Dan heb je toch de plicht om je lezers achteraf te informeren dat het desbetreffende bericht niet juist was. Of kennen jullie geen verantwoording naar jullie lezers toe?
|
De informatie die wij hebben ligt iets gevoelig. Als wij uiteindelijk nog iets naar buiten brengen over deze kwestie, dan zal ik hier verslag doen.
Quote:
Originally Posted by Mark
Nog een bericht waar ik op dit moment enige vraagtekens bij zet:
Prachtig nieuws voor Renger van der Zande, alleen waarom kan ik nergens anders een bevestiging krijgen van dit nieuws? Op het moment dat HWA / Mercedes een nieuwe junior in hun programma opnemen verwacht je toch dat daar wel het e.e.a. over te vinden zou zijn op de site van MB, HWA, Formel3.com of Seyffarth. Ik kan nergens iets terugvinden.............
|
RaceXpress is nauw betrokken bij Renger en hij gunde ons de primeur. Er staat een uitgebreid interview op de website dus je kunt er in ieder geval wel van uit gaan dat het waar is

Dat andere mensen traag zijn met info kunnen wij niets aan doen. Zie voor dezelfde info en contact gegevens:
www.rengervanderzande.com.