View Single Post
Old 20-03-2006, 19:56
Infinity_MC's Avatar
Infinity_MC Infinity_MC is offline
De Paddock Rookie

Sorry mensen dat het zo lang duur voor ik nog eens een update kan tonen, maar sinds het spuiten van de body fout liep is het net alsof er een vloek over de moto rust. Alles lijkt te mislukken ... onderdelen die niet blijken te passen, spontaan breken of erger nog totaal zoekraken, decals die terug losraken, enz.
Het zal ook wel gedeeltelijk aan mij liggen voornamelijk te wijten aan tijdsgebrek. En de tijd die ik er kan insteken gaat voornamelijk op in het rechtzetten van fouten, iets wat voorlopig gelukkig wel nog lukt.

Dan is er ook nog broux. Die werken ook echt niet mee. Sinds in aan modelbouw begonnen ben heb ik daar in totaal al maanden moeten wachten tot de juiste spuitbus en/of verf terug in voorraad was.
Dat is gewoon niet plezant meer ... als je weet dat je een dag of 3 niet moet gaan werken en denkt van nu kan ik de laatste laag blauw eens opnieuw spuiten (in het vorig busje zat net te weinig verf tgv dat ik alles opnieuw heb moeten doen) zodat ik eindelijk verder kan, vol enthousiasme naar broux en dan blijkt de juiste kleur er weer eens niet meer te zijn.

Infinity_MC
Gefrustreerd en gedemotiveerd