hhm er staat ondertussen heel wat over de vleugel van ferrari op het net..
we beginnen bij f1racing.nl daar staat dat Ferrari-teambaas Jean Todt niet wakker ligt van al het rumoer om zijn vleugels. verder in het bericht staat:
Quote:
Ross Brawn heeft met de FIA gepraat. "Zij hebben geen problemen met onze auto. Als de FIA vindt dat we iets moeten aanpassen, dan doen we dat."
|
maar op crash.net hebben ze bij ferrari al blijkbaar beslist dat ze nieuwe vleugels brengen voor melbourne,daar staat:
Quote:
Ferrari has agreed to bring modified front and rear wings to the Australian Grand Prix after a bust-up with rival teams on Sunday morning in Malaysia.
|
nog iets opvallend is te lezen in het artikel over de vleugels op pitstop.tv
in de brief stond:
Quote:
"De ondergetekende teams melden bij middel van dit document formeel aan de Stewards van de meeting dat ze van plan zijn te protesteren tegen wagen nr. 5, bestuurd door M. Schumacher van de Scuderia Ferrari Marlboro Team, bij deelname aan de Petronas Grand Prix van Maleisië op de Sepang-omloop op de 19de maart 2006, tenzij maatregelen worden getroffen vóór de race."
|
dus van de 8 teams wat problemen hebben met de vleugels hebben alleen maar problemen met de vleugels op de ferrari van schumacher
massa maakt de andere teams blijkbaar niet veel uit dan..
ik blijf het maar stom vinden.. als de ferrari door de fia keuring voor de wagens geraakt dan is er nix illigaal aan..
in het regelement staat toch dat een bepaalt aëro-element bij een last van 500N maximaal 5 mm. mag doorbuigen, maar wie weet hoe groot de kracht is wat op de vleugels uitwerkt tijdens het rijden van de wagen..
moest het zijn dat de vleugels nu toch vervangen worden, hoop ik dat het de ferrari nog beter maakt zodat de andere teams gaan denken van waarom zijn we over die vleugels begonnen..