View Single Post
Old 22-03-2006, 14:56
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

We gaan dus op donderdag 6 april, dat hadden we zo afgesproken.

Gingen al zeker mee : Dominique, Racer, Huudo, GulfCLK en ikzelf. Voorlopig 1 auto dus.

De afstand van Zolder tot Dortmund bedraagt 220 km waar we volgens mappy.com ruim 2 uur en 20 minuten over doen. Neem daar nog 40 minuten bij voor file en/of koffie onderweg, zodat we met 3 reisuren rekening houden. Ik stel dus voor dat we samenkomen op de parking van Wheels omdat dat toch op de weg ligt. Dus laat ons zeggen : 3 uur op voorhand vertrekken aan de Wheels.

Openingsuren van de Messe is van 9.00 tot 18.00 uur. Als we dus vertrekken om 6 uur aan Wheels, zouden we net genoeg tijd overhouden voor een koffie, tenzij de file onze koffie opslorpt... Dat betekent wel dat we omstreeks 7.30 over de ring van Keulen moeten, maar om daar het spitsuur te vermijden zouden we vóór 5 uur 's morgens moeten vertrekken, en dat lijkt me nogal vroeg. De kans is dus groot dat de koffie op de beurs zelf genuttigd zal worden, maar we zien wel. Qua parking zullen we ook wel niet al te veel keuze meer hebben, want we komen in het beste geval maar net op tijd aan. Om zeker te zijn dat jullie er net zo over denken als ik vraag ik het toch maar even : hebben jullie het er voor over om zodanig vroeg te vertrekken dat we zowel het spitsuur in Keulen vermijden als voldoende parkeergelegenheid willen hebben? Dan moeten we alles een uur vervroegen en om 5 uur vertrekken aan Wheels. It's your call, guys!

Ter info : inkomtickets kosten 10,5 euro. Ik ga aanstaande vrijdag op de vzw-vergadering eens polsen of de club hier niet voor een stuk kan tussenkomen, alsook in het vervoer. Dat laat ik jullie dan in het weekend weten.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote