Quote:
Originally Posted by TB8
Er staat een uitgebreid interview op de website dus je kunt er in ieder geval wel van uit gaan dat het waar is 
|
Dat er een HWA-MB motor in de wagens van Seyffarth ligt dat geloof ik wel. Zelfs nog dat er technische en finaciële ondersteuning is van HWA en/of MB (NL) voor Seyffarth en/of Renger van de Zande maar ik lees nergens anders dat Renger van der Zande een officieel coureur is van HWA. Lijkt me toch een nuance-verschil
Wel gek dat ik op de officiële Duitse F3 pagina lees dat Cyndie Allemann de eerste coureur is van Seyffarth.
Volgend foutje:
Ex-DTM team, hmmmmmmm, de Opels zijn idd weg bij Phoenix........als vervanger daarvoor hebben ze nu 2 Audi's in het DTM (Abt & Kaffer). Staat zelfs te lezen in een ander artikel op racexpress.nl
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|