Quote:
Originally Posted by MFahrer
Ik geef toe dat ik het jammer vind dat er dan inderdaad slechts één team zal deelnemen aan een vriendschappelijke FIA GT Wedstrijd bij me thuis. Er zat nergens geen druk achter... al was de race in september... ik was gewoon benieuwd hoe jullie zo'n slotracer gingen bouwen en hoe leuk jullie het scaleracen zouden vinden.
Maar... no hard feelings... even goeie vrienden hoop ik... tot eind april in wheels!
Mvg,
Gunther
|
Ik geef toe dat ik het uitermate jammer vind dat er na iedere manip telkens weer gezegd wordt "ja maar, in september had het ook nog gekund" en ik vind het des te jammerder dat wíj het idee hadden van eens ne keer onder elkaar een plezant koerske te komen rijden om dan uiteindelijk FIA-GT te móeten rijden, met de NSX als eigen keuze met alle gevolgen van dien. Blijft toch wat wrang. Een slotracer bouwen is 1, de juiste materialen in huis hebben ipv "virtueel" te moeten bouwen zou ook geholpen hebben enz. Nu ik er op terug denk, moest dit project eigenlijk voor mij mislukken, maar bon. 'k ga er niet meer te veel over uitweiden.
Hard feelings? 't is wat het is en iedereen bouwt waar ie zin in heeft.