View Single Post
Old 29-03-2006, 14:18
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

@ Sennake: Ik kan me daar volledig in stellen, maar het komt wel rijkelijk laat naar boven niet? Ik heb meer dan een half jaar geleden eens ballonnetje opgelaten en er waren een hoop enthousiastelingen... daaruit is het idee verder gegroeid. Bij het voorstel voor FIA GT 1/24 kon er al afgehaakt worden. Het ganse boeltje was bespreekbaar... wij reden zowiezo FIA GT 1/24 volgens de gekende reglementen, dus voor ons ging het hetzelfde blijven, maar er kon ook een andere klasse of zelf schaal voorgesteld worden. Enkel, ik had dit forum ontdekt in de zoektocht naar modelbouwtips om m'n bodies te maken, ik had jullie interesse gewekt met de bouw van het 1/24 circuit... het leek me dan ook logisch om daar iets in te organiseren voor jullie (en voor ons) plezier.

Ik kan me best voorstellen dat er veel meer volk zou afkomen op een race waar iedereen toekomt, gratis een auto in z'n pollen geduwd krijgt en zo kan beginnen rijden. Dat geldt natuurlijk ook voor de rallybaan... zeker in Wheels want dan is voor velen de afstand veel kleiner. Maar een volkstoeloop is wel het laatste wat ik wou bereiken... De originele zes en de latere 4 waren ideaal. Ik wou gewoon eens "mijn tak" van de modelbouw delen met jullie.

Ik vind dit alles nog het meest jammer voor Dominique die er z'n tijd en zo ingestoken heeft om de Nissan body klaar te maken en het interieur passend te maken. Ik hoop de wagen alsnog op m'n circuit te zien rondgaan en hij zal niet alleen zijn als beginner: buiten dit alles om is er al een Paddocker/slotleek FIA GT op 1/24 komen rijden bij ons met een Corvette van me. De kerel heeft hem beestig geamuseerd en reed tegen het einde van de wedstrijd al een stuk beter! Hij heeft het ondertussen zeer druk met het werk... maar er ligt bij hem thuis al een klein slotcircuitje en eens er een minder drukke periode aankomt, staan er een aantal 1/24 slotprojecten op stapel bij die man. Een tweede paddocker bouwt al zeker drie wagens om in ons klasses in te passen.

Mvg

Gunther