Quote:
Originally Posted by MFahrer
@ Sennake: Ik kan me daar volledig in stellen, maar het komt wel rijkelijk laat naar boven niet?
|
Dit komt omdat we de werklast en/of moeilijkheidsgraad absoluut niet konden inschatten, pure leken dat we zijn. En waarschijnlijk hebben we ons ook laten meeslepen door ons overenthousiasme. En ons misschien een heel klein beetje laten misleiden door het iets te rooskleurig voorstellen door de routiniers?...
Quote:
Originally Posted by MFahrer
Ik kan me best voorstellen dat er veel meer volk zou afkomen op een race waar iedereen toekomt, gratis een auto in z'n pollen geduwd krijgt en zo kan beginnen rijden.
|
Niet noodzakelijk : ik wil best een slotcar aanschaffen op 1/32, daarvan zijn er genoeg in gelijk welke raceklasse. Meer nog : ik heb er een aantal in mijn bezit zelfs. En ik denk dat de meeste Paddockers daar net zo over denken. Vergeef me als ik je zin verkeerd interpreteer, maar het komt me voor alsof je de situatie nogal peoratief voorstelt. In elk geval trachten we bij De Paddock altijd iets te organiseren waaraan zoveel mogelijk volk kan meedoen en mee kennismaken, wat blijkbaar lijnrecht staat tegenover jullie gedachtengang...