View Single Post
Old 29-03-2006, 14:46
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Communicatie jongens, of een gebrek daaraan, is in heel deze story de rode draad...

- Ik gebruik een NSX -> wordt er gedacht, maar niet gezegd, gebruik een andere want die is veel te lastig
- We krijgen een "reglement" met een keuzelijst van auto's -> er wordt niet bijgezegd welke geschikt zijn voor beginners
- Er wordt een avondje aan gespendeerd met Gr.A wagens (wat lekker makkelijk lijkt) -> maar er wordt niet bijgezegd dat een GT lastiger is
- Er wordt een datum vooropgesteld -> pas op het laatste komt er een nieuwe
- Er wordt gewaarschuwd dat ook deze datum krap is -> wordt weggewimpeld met de stelling dat lopende projecten er niet zullen onder lijden
- Er wordt afgeblazen -> blijkt dat een latere datum zonder enig probleem gekund had

...

- Er wordt een categorie voorgesteld -> er komt geen feedback op van de beginners over het reglement, de wagens enz.
- De nieuwe datum komt gevaarlijk dicht korterbij -> er wordt niets gezegd over het feit dat ook deze moeilijk haalbaar wordt

Om maar te zeggen dat het me nu erg duidelijk is waarom het een en ander is misgelopen.

En wat ik nog het strafste vind is dat ook nu weer blijkt dat er al andere Paddockers zijn komen rijden en al deftig aan het bouwen zijn...

Ik hou van transparantie en eerlijke communicatie over alles wat we ondernemen hier op DePaddock en elders. Anders zou ik al mijn ervaringen op het gebied van bouwen met niemand delen. Je kan hier verdorie pagina's vol aan hints en tips lezen, maar als ik er zelf nodig heb, zwijgt iedereen als vermoord...

Zal de volgende keer ook eens 2x nadenken vooraleer ik nog kwistig mijn hints en tips ga posten.

Slotten ligt voor mij voor onbepaalde tijd in de ijskast, gelijk waar en in gelijk welke vorm. Zal er nog eens goed over nadenken vooraleer ik er nog eens mee begin. Aan alle andere slotters die de smaak wel te pakken hebben: amuseert jullie! Ik zal dat ook doen met mijn statische modellen.

Last edited by Guido; 29-03-2006 at 14:49.
Reply With Quote