View Single Post
Old 29-03-2006, 15:21
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Ik moet Huudo er gelijk in geven dat er langs beide zijden communicatiestoornissen waren. Het is volgens mij te stil gebleven rond dit initiatief van beide zijden. Ik dacht vanaf het begin dat de bouw van de wagens zelf niet meer doorging... team 3 zweeg vanaf de bijeenkomst als vermoord.

Over de bouw van slotcars weet ik redelijk wat... maaar... het was ook de eerste keer dat iedereen bij ons een GT ging bouwen... we hebben zelf ook ons peer afgezien met sommige wagens. Ik kon dus onmogelijk zeggen wat er moeilijker was dan iets anders. Over de haalbaarheid van de vooropgestelde data mocht er inderdaad langs beide zijden meer duidelijkheid zijn.

Over de tips and tricks die je nodig had, mocht je gerust allerhande vragen stellen Huudo. Als ik met nog niet gestelde vragen zit (zoals bij jullie over het slotten), moet ik ze ook zelf stellen hé!

Ter info: De paddockers die zich melden om iets anders te komen rijden dan deze wedstrijd hebben zich nooit in deze thread gemoeid... ze hebben enkel hun appreciatie laten blijken in de "slotcar-impressie" sectie.

Ik vind het jammer dat je zo gedemotiveerd bent (samen met de rest), want jullie hadden leuke ideeen voor de wagens en jullie zouden onder het rijden dikke fun gehad hebben. Jullie zouden het ook prachtig gedaan hebben...

G.