View Single Post
Old 30-03-2006, 07:10
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Dragonfly
Gewoon ff ter info. Heb wel intresse om mee te gaan maar is deze beurs de moeite voor de gewone modelbouwer ? of is de beurs in nuremberg beter ??
De beurs in Nürnberg is een speelgoedbeurs, die in Dortmund is een modelbouwbeurs. Bovendien is Nürnberg geen optie omdat dat een vakbeurs is waar enkel handelaars en invoerders toegelaten worden. Ik heb Dortmund in de jaren '80 meermaals bezocht en toen was het DE beurs bij uitstek voor modelbouwers. Omdat ik er ondertussen bijna 20 jaar niet meer geweest ben durf ik niet te voorspellen of ze nu nog altijd de moeite is, maar daar staat tegenover dat we dit jaar een soort van "herontdekking" gaan doen met het oog op volgende jaren : we zijn namelijk van plan om naar analogie van Essen (wat meer iets is voor de 1/1 racefans) elk jaar naar Dortmund te gaan met de modelbouwers als "jaar-evenement".

Ik kan in dit verband trouwens de aangename boodschap meedelen dat de chauffeur(s) die bereid zijn om naar Dortmund te rijden een vergoeding van 40 euro ontvangen én dat elk clublid een prijsreductie van 50 % aangeboden krijgt door De Paddock. En wie weet doen we er in Dortmund nog "nen tournee" bovenop

En dan kom ik tot de vraag van Gulfclk : als het enigszins mogelijk is om tot Wheels te komen, zou het toch wel handig zijn, omdat er o.a. mensen meegaan die vanuit Mechelen vertrekken, en als die al tot Bilzen moeten rijden om te carpoolen zijn ze al bijna halfweg vooraleer ze de carpoolparking bereiken, terwijl jij als chauffeur je (extra) kilometers dan toch vergoed krijgt van de club.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote