Quote:
Originally Posted by Mark
Jawel, er is zeker iets  De vaste presentatoren hebben afgelopen donderdag de nodige interviews gedaan met diverse Limburgse coureurs in Spa tijdens de testdag. Dus dat komt a.s. zondag in de uitzending.
Daarnaast hebben we het vaste presentatieteam een kleine rondleiding gegeven. Ze hebben in ieder geval geleerd dat je niet vlak bij de pitmuur moet gaan staan als het wegdek nat is
Er is in ieder geval al besloten om een vast tijdstip af te spreken in de uitzending zodat de specifieke autosport-luisteraars niets hoeven te missen. Welk tijdstip, dat is nog niet bekend 
|
Ik heb donderdag ook een interview gegeven, omdat ze me daar een beetje mee hadden overvallen, zitten hier denk ik een paar kleine foutjes in, maar de volgende keer beter!
Het is denk ik de bedoeling om elke zondag om 15:00 te beginnen met autosport.
Het eerste team dat naar de studio zal komen, OP ZONDAG 2 APRIL, is het “Rudolph Racing Team” die dit jaar uitkomen in de “Belcar” en afgelopen jaar in de Dutch Supercar Challenge, waar de derde plaats in het overall kampioenschap werd behaald.
Het Team zal bestaan uit de twee bekende coureurs, Edward en Roger Grouwels, aangevuld met gastrijders tijdens de meer uurs races.