View Single Post
Old 02-04-2006, 19:03
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Ik begrijp die aankoop wel, Broers Wouters willen maar al te graag op het podium staan. Met hun Porsche Biturbo is dit vorig jaar 1 keer gelukt op Brands Hatch, dit doordat de Corvette van SRT een probleem had. Met die Viper kunnen ze dit wss wel waarmaken want een Viper met goede piloten is sneller als de Biturbo Porsches. Alvast dat zou zo moeten zijn...
Met andere woorden, ik denkt dat zij met die Viper telkens gaan mikken op de 3de plaats, na de 2 Corvette's C5-R. Maar dat gaat dan wel hard knokken worden tegen de Biturbo's en GT2-R Porshes...
Als ze maar al te graag op het podium staan dan zouden ze m.i. veel professioneler met hun sport moeten bezig zijn.

Vorig jaar kon de Viper het podium halen en dan haalde Kumpen en Longin wel alles uit de kast met die wagen (Longin en Kumpen als top belcar piloten zijnde kunnen dit) maar ik betwijfel het ten zeerste of de Broers Wauters in het rijtje 'top piloten in de Belcar' mogen geplaatst worden en aldus de Viper naar een podium kunnen sturen.
Reply With Quote