@ Nismo: Thanks voor de info. Hieronder dus waarvoor het dient...
Ik heb ondertussen wat referentiefoto's gevonden. Ze zijn welliswaar van een gebouwd model en niet van de oorspronkelijke auto maar toch kan ik er wat uit leren. Op sommige kits zie je vaak vooraan de auto en soort "net", tussen de uitwendige beschermingsbuizen. Op de foto's van de Celica's in actie in Kenia zie je dat niet... Tja... Of dus toch zie ik net op enkele foto's. Maar ze zijn amper zichtbaar. Ik ga dus moeten kiezen voor een zilverkleurig dun netje. Niet zoals je vaak op die die-cast modellen ziet...
Vandaag heb ik wat verder gebouwd. Het was vooral zwart werk

(X-18, XF-1 en X-1). Gelukkig moest ik het interieur van een sitte laag voorzien, anders was het wel erg somber geweest...
Een overzichtje:
Hier het zwartwerk... (Niet volledig zie ik; die koelbuis en de ramen ontbreken)
De voorzijde van de wagen werd waar nodig met zwart aagevuld. Jammer genoeg was dat niet altijd even strak en netjes (per ongeluk verkeerde plakband om af te plakken gebruikt) maar al bij al valt het mee: daar waar de foutjes zitten komen decals of extra onderdelen... Maar toch
Hieronder zie je de tweede body voor het restauratieproject en enkele onderdelen voor deze wage (luchthapper en onderdelen van de lichten)
En hier kreeg het interieur en de velgen hun witte lagen. Het interieur moet nog andere kleuren krijgen, dat zal via afplakwerk en spuiten gebeuren, denk ik... Eens wat anders proberen dan steeds schilderen met het penseel...
Ondertussen zijn de pics aangepast op de juiste grootte (max-afmetingen 800 x 600) Ze vallen nu wel weer groot uit...