uiteraard
pedal to the metal
ik heb ergens nog wel een bochtenschema met de juiste versnellingen, moest het je interesseren. Al kan je best rijden hoe je jezelf het beste voelt, ik kan je evt na je rit wel wat tips geven.
Fun Cup is een grote kart, kan heel veel verdragen en is makkelijk te corrigeren.
Als je poep wegschuift, tegensturen en op het gas blijven. Als je lost ga je rond, als je gas geeft krijg je hem 9 van de 10 recht. Het vergt in het begin wel wat 'ballen', maar dat lukt wel.
Als je neus wegschuift, dan moet je het omgekeerde doen en wat gas lossen en dan trekt de auto wel bij (dan niet op het gas blijven).
Raidillon en Blanchimont gaan makkelijk a fond ( oefen eerst een paar keer bij de Raidillon/Eau Rouge)
Bij blauwe vlaggen kies je voor de buitenbocht, maar zorg ervoor dat je niet overdrijft. Als je achterligger nog voldoende ver af is, mag je gewoon blijven rijden.
Spelen met de slipstream is heel belangrijk voor goede tijden. Alleen en zonder voorspoiler rij je 2 tot 5 seconden trager, rij dus die voorlip niet kapot!
In principe moet je nooit naar 2de versnelling gaan in Spa. Das nergens voor nodig en belast de auto meer. Het wordt soms gedaan na de Source, maar je hoort dat het de auto pijn doet.
Voor de rest wens ik je veel plezier, goed in de spiegels kijken en gassen maar!
tot vant weekend misschien
ciao
Maarten