Ferrari: Klasse apart. Dit resultaat in qualifying, en we kunnen ons weer bijna opmaken voor het volgende WK van Schumacher. Ok het is nog maar vrijdag. Maar 1,5 seconde is een massa.
Williams: Best of the rest. Voor zover daar als topteam eer uit te halen valt natuurlijk.
McLaren: Komt tekort om bij de top te behoren. Nu is McLaren eerder een goeie middenmotor.
Sauber: De nieuwe 3e in het klassement ?!?
Toyota: Bijzonder knap. De weg naar de top ligt open. Ze zullen het leren met valllen en opstaan, maar dit is een topteam in wording.
Al de rest rijdt mee om het veld te vervolledigen. Als je 3 tot 5 seconden trager bent als de leider heb je geen kans. Je enige motivatie om dan mee te rijden is als reclamebord fungeren.
Voor de rest nogmaals. Het is nog maar vrijdag, morgen kan alles anders zijn. Maar mijn Ferrari-hart klopt momenteel toch dubbel zo hard zene na dit resultaat. Dat ze niet verloren gereden zouden worden in den auto van in suzuka had ik al wel door. Maar dat ze zelf 1,5 seconde sneller zouden zijn had ik niet durven dromen.
airco