View Single Post
  #39  
Old 25-04-2006, 10:58
Boetzie's Avatar
Boetzie Boetzie is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2003
Location: On Your Tail
Posts: 103
@Jan: In t vervolg iets minder naar uwe copiloot luisteren als ge op een baan nog eens tegen 40 km/u in t midden gaat rijden

Enfin ons verhaaltje in t kort:

Daar het voor ons een van de laatste kansen was dat er dit jaar door ons een rally kon gereden worden, en ik na 2 jaar eindelijk eens vollop wou genieten van men Cibie's (bedankt voor t compliment jan) werd de titanic rit aangevat!

Deel 1 ging perfect tot er een klein meetfoutje werd gemaakt rond het pleintje waar de tijdscontroles stonden opgesteld. Zodoende namen wij de controle voor de toerklasse en hadden we dus meteen 3 controles aan onze rekker. Stand na deel 1 was dan ook 17e met 3x30=90 strafpunten.

Daar we al de reputatie van dit soort rally's kenden wisten we dat een top plaats er al nimmer inzat, en zoals jan wederom terecht opmerkte, werd de strategie "lichtjes" aangepast in deel 2 naar "als k de controle nog net kan zien roep k em wel"

Enfin we hebben ons heel goed geamuseerd, ik heb van men cibie-kes genoten en zeker van de bepaalde onverharde weggetjes, aloewel er ook waren waar t flink opletten geblazen was

Het was plezant, mooie wegen in feite, alleen teveel blokske rond! En in die buurt denk ik dat er meer mogelijkheden zijn, maar ik sta uiteraard niet in de schoenen van de organisatie en weet hoe moeilijk het soms is om alles in orde te krijgen. Bovendien waren er dit jaar een flink aantal werken en omleidingen in de buurt.

Conclusie voor onszelf: Rittensport is toch nog iets anders dan een regelmatigheidsrally. Maar het heeft ook zo zen charme.
EN! Buiten de (reeds voorafgekende) winnaars waren wij, samen met een ander team, de enigen die 100% op tijd en juiste kilometers reden. Alleen die bordjes waren er teveel aan

Groetjes en tot volgend jaar,
En Sennake hou u maar vast, want ik denk dak er een 1300tje gaan insteken ipv een 1800cc, dan heb k zowiezo al wat meer tijd om de bordjes te zien volgend jaar, t zal alleen wa moelijker worden om da MX-5-ke van jan en wouter in te halen, Hehe
__________________
Racing is life, anything that happens before or after is just waitin'.

"Great Things are done when Men and Mountain meet"
Reply With Quote