View Single Post
Old 28-04-2006, 00:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by TB8
Hopelijk wordt het volgend jaar definitief toegekend (of alle 7 dagen natuurlijk).
Tuurlijk niet! Ernst en kornuiten van CPZ hebben weer iedereen tegen de schenen liggen te stampen Maak je borst maar nat, de tegenstanders van CPZ zullen in 2007 uit een ander vaatje tappen

Heeft iemand al een kaartje in huis van de A1GP wedstrijd in 2006? Ik verwacht een zeer dikke adder onder het gras i.v.m. de algemene voorwaarden.

Dit stuk op http://www.autosport.nl/actueel/news...5&bericht=2787 geeft aan dat ik toch in de juiste richting zat te wroeten. Heb nog niet kunnen vinden of er toch nog een DB-restrictie is voor deze extra 3 dagen of niet............

O ja, in het kader van: "persbabbels van CPZ zijn niet altijd waar" heb ik wederom eens gelijk gekregen. Op zich geen goede zaak dat een Limburgs azijnpisserke op verdomd simpele wijze het "geblaat" van CPZ kan blootleggen

Quote:
Woordvoerder Dirk Buwalda van Circuit Park Zandvoort heeft hierop echter een andere visie. "In de eerste plaats is er nog niets zeker zolang er geen uitspraak is gedaan. In de tweede plaats hebben we al een noodscenario in de kast liggen voor het geval het aantal dagen inderdaad wordt teruggebracht. Ik zie geen reden voor paniek."

http://www.autosport.nl/actueel/inte...8&bericht=2703
Toch een zin die je op meerdere manieren kunt lezen Zal maar geen verdere uitspraken doen.................. Voor iemand die "begrijpend" kan lezen zal het wel duidelijk zijn.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote