Naja, ze hebben de 3 dagen geschonken gekregen ivm de lopende bodemprocedure. Uitspraak def. in december 2006. De aangevraagde en door de prov NH geaccordeerde vergunning is gebaseerd op 12 geluidsdagen met gedeeltelijke restrictie. Wat dat aan gaat heb je helemaal gelijk, Mark. Voorlopig hebben ze door de giga media-promotie 3 volledige geluidsdagen, dus A1 is gewaarborgd.
Maar wat anders, ik lees dat Spa bezig is met de GP Masters. Ik hoor onrustbarend weinig over de aangekondigde verbouwing van Spa welke noodzakelijk zou zijn mbt de GP F 1 in 2007. Zou de boel dan def. zijn afgeblazen?? Geen slechte zaak overigens. Spa blijft zoals het is en laat B een A1 GP team beginnen met een populaire Belgische piloot (leuk voor een poll). Is er eindelijk een event op Spa wat eens groot geld gaat opleveren. Het komt mij voor dat de trad. circuits die F1 organiseren allen haast omvallen door neg. saldo na een F1 race. Laat Bernie maar lekker gaan rijden op de Tilke circuits in het Midden Oosten en andere exotische oorden. We zien het wel op TV als we zin hebben. Voorlopig gaat Zandvoort dik cashen met A1 GP en dat is toch een goede zet van ze, ondanks alles wat daar gebeurd.
|