View Single Post
Old 30-04-2006, 22:44
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Eén van de Marshalls was een bekende Paddocker.

Hij maakt het goed. Een beetje last van de knie en de twee enkels. In het begin last van de knie en rechter enkel. Later op de dag opnieuw richting REA gegaan voor verzorging van zijn linkerenkel.

Gelukkig maakt hij het goed.

De piloot in kwestie was heel blij om de Marshall terug te zien. Hij is de piloot gaan opzoeken aan de boxen. Nu zijn er weer twee nieuwe 'vrienden' ontstaan. De volgende keer in Spa-Francorchamps hebben ze al afgesproken.

De hardst gekwetste mag blij zijn dat de tweede wagen de eerste wagen nog geraakt heeft, anders was de snelheid een stukje hoger geweest, met misschien ergere gevolgen.

Ook wil ik langst deze weg de tweede Marshall bedanken. Dit omdat hij de hardst gekwetste nog aan de kant heeft kunnen trekken, dit kon niet ontkomen dat ze toch gekwetst zijn maar heeft misschien wel erger kunnen verkomen.

Op de foto's kunnen we spreken van een flying marshall. Eerst Mark vorig jaar die gewoon voor de "lol" over de vangrail duikt, als ik me niet vergis, en dit jaar hebben we ook weeral iemand. Hij kan er gelukkig al mee lachen.

Mvg...
Reply With Quote