Quote:
Originally Posted by JV1
Ik denk dat de organisatie / wedstrijdleiding maar is een hartig woordje moet gaan praten met de rijders van de World Series, aangezien veel rijders gewoon 'lak' hebben aan de vlag 'codes' de gele vlaggen worden niet gerespecteerd dat resulteert in grote gevaren voor de Officials die langs de baan staan, wat ik daarom ook wil zeggen is dat je man 'dekking' heel belangrijk is, nu wil ik niet zeggen dat dat hier niet gebeurt is want ik heb de hele situatie niet gezien, maar wat ik wel heb gezien is dat er gewoon geel werd 'gezwaaid' en dat moeten de rijders hebben kunnen zien.
|
Ik wil hier op reageren. Iedereen steekt de schuld op Alvare Parente. Ik heb met hem gesproken om zyn versie te horen van myn ongeval samen met myn collega. Hy vertelde my dat hy de gele vlag wel degelyk had gezien, remde veel vroeger als normaal maar blokkeerde daardoor zen banden. Wagen brak uit & er was geen houden meer aan. Parente heeft zich wel 100 x geëxcuseerd. Hy was er helemaal onderste boven van. We hebben een mooi aandenken gekregen omdat alles goe af is gelopen.