allemaal goed en wel, Circuit Zolder dit en dat, maar ik vermoed dat het allemaal zo eenvoudig niet is. Ik kan met immers niet voorstellen dat wanneer Pier en klein Polleke aan hun desk komen staan met de "mogen-wij-ook-zo'n-vestje, leider?" vraag, dat ze daar dan bij CZ zonder enig probleem een volmondige "Ja" zonder meer zullen op antwoorden. Ik weet het wel zeker dat ze dat niet zullen doen.
Er dient, mijns inziens, net zo goed gewezen te worden naar iedereen die zulk een aanvragen doet voor Pier en klein Polleke, om zodoende (gratis) voor hun foto's te laten nemen... Pier en klein Polleke zijn natuurlijk super blij hiermee en willen maar wat graag hierop ingaan want ze hebben natuurlijk de tijd van hun leven. Na enkele jaren worden Pier en klein Polleke wat slimmer, krijgen ervaring en beginnen het te kennen. Gevolg, dat gratis toch maar liever niet meer, of iedere week naar circuit begint wat door te wegen, familiale verplichtingen enz, vermits het geen broodwinning is. Gevolg daarvan is dan weer dat niet meer Pier en klein Polleke - die ondertussen wat gegroeid is

- worden gevraagd, maar dat het nu Jean en klein Janneke zijn. En het spelleke begint weer helemaal van voor af aan. Dàt is wat er volgens mij gebeurd.
En hoe kan CZ dan weten voor wie die hesjes (wat is dat voor een raar woord) zijn? Als ze dat ook nog eens allemaal moeten controleren, dan gaat het allemaal weer trager en komt er daar weer kritiek op. Ik denk dat CZ op dat gebied wat moet dansen op een slappe koord?.
Als iedereen het spel nu gewoon eerlijk zou spelen, zou er niks aan de hand zijn - en hier wringt de schoen in België natuurlijk
- Iedereen die foto's moet hebben, betaald er gewoon voor bij de professionele fotografen
- Pasjes op naam en zij die geen licentie (ondernemingsnummer van fotograaf) hebben, krijgen er geen
- En voor de amateurfotografen gaan we binnenkort in groep iets uitwerken (al voldoende reacties gehad om ermee door te gaan.

)