Ik ben zelf een trouwe lezer van Evo Magazine sinds het 1ste nummer. Voor diegenen die met dit magazine niet bekend zijn, het gaat voornamelijk over zogenaamde "performance cars", gaande van een Fiesta ST tot supercars van het caliber Enzo. Het is opgericht door het vroegere team van het ter ziele gegane "Performance Car Magazine" en zijn stuk voor stuk grote autofanaten met kennis van zaken. Af en toe passeert er inderdaad ook wel eens een racewagen de revue, maar dat is zeker niet elke maand het geval.
Ik ben zelf weg van de kwaliteit van deze uitgave, zo staat elk nummer weer vol met prachtige foto's en zijn de artikels zeer goed geschreven. Enkele van de redacteuren (o.a. Richard Meaden) zijn dan ook heuse autoriteiten in de Engelse (auto)perswereld. Eén van hun columnisten is op dit moment niemand minder dan Gordon Murray! Mijn mening? Het kost wel wat, maar dan heb je ook iets. Dit is geen tijdschrift meer, maar al bijna een heus boek! Een aanrader!!!