Thread: Lmes 1000km Spa
View Single Post
Old 16-05-2006, 22:03
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by joost
ik vind deze thread echt onwaarschijnlijk. LMS is zowat het mooiste wat de endurance beleeft de afgelopen 2 decenia. Ik ben een liefhebber van het genre, heb ook al het één en ander gelezen over endurance en kan beroepshalve de meeste races ook meebeleven. Vanuit die ervaring denk ik te mogen stellen dat LM(E)S zeker kan tippen aan de hoogdagen van de Groep C, zowel qua intensiteit, niveau als deelnemersveld.
Vorig seizoen zijn zowat alles races op een thriller uitgedraaid, zeker de Ring en Silverstone, dat was autosport van de bovenste plank.Voor het kampioenschap kwamen in Turkije nog vier teams in aanmerking!
Dat Spa in LMP1 (en enkel in die klasse) iet wat minder was, kan al eens gebeuren hè. Zowel de wagens als de teams en de piloten zijn van een zeer hoog niveau.
En dan ALMS... de mensen achter de ALMS zouden god wat gelukkig zijn met startvelden à la LM(E)S. Vorig weekend stonden er in Houston 4 LMP1 en 5 LMP2 aan de start...
Algemeen zou ik willen stellen dat het voor sommigen nooit goed is; belcar niet, LM(E)S niet, dit niet, dat niet. Ga dan verdomme naar een voetbalmatch kijken.

Joost
GROOT GELIJK JOOST
DEZE RACE WAS WEER EEN SPANNENDE EN MOOIE RACE.
als je ziet dat in amerika 2 & 3 bezet word door een GT weetje het wel zeker.
Reply With Quote