Thread: Lmes 1000km Spa
View Single Post
Old 17-05-2006, 00:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by strepper
nie veel volk?
ben jij wel daar geweest?
of ben jij ben jij in Zolder geweest.
In mijn verwoede pogingen om een goed beeld te krijgen van het aantal (betalende) toeschouwers kom ik niet veel vooruit. Dat mag al een stille hint zijn Als een evenement een succes is lees je dat wel. Wat graag laat men dan de cijfertjes zien.

De enige indicatie:
Quote:
Ondanks het weinig aantrekkelijke weer, al waren regenbanden net niet nodig, zaten de tribunes goed vol bij de start van de tweede wedstrijd om de Le Mans Series.
Enkele duizenden toeschouwers veerden bij de start recht als een carambolage op de Raidillon, veroorzaakt door de nieuwe Protran van McGarrity, de start van de 45 wagens bruusk verstoorde

http://www.autosport.be/shownews.awm?id=6985
Op de rest van het circuit is het altijd al een stuk rustiger. Zou me ten sterkste verbazen als er meer dan 10.000 betalende toeschouwers aanwezig waren. Sterker nog, als het totaal aantal mensen over de 10.000 is gegaan (inclusief pers, coureurs, teamleden, vips en ander verplicht volk) mag men blij zijn.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote