View Single Post
Old 22-05-2006, 18:56
lotuzzz's Avatar
lotuzzz lotuzzz is offline
De Paddock Rookie

Ik vond de race echt wel mooi.

- Maes-Verbist stonden ongeveer voor m'n neus op de grid, en ik stond buitenkant Jacky Ickx, dus dat was vierdelaatst ofzo... z'n vorderingen in het veld ronde per ronde waren indrukwekkend (maar natuurlijk logisch)
- Severich die zich in het begin mooi kon meten met de snelste Porsches uit het veld
- Gevecht G&A 1-reeks versus 2 First Porsches
...

En dan natuurlijk de twee Vettes!!!
In de aanloop naar de rode lichten zetten ze zich bij het uitrijden van de Jacky Ickx zij aan zij, en toen liet Bleekemolen al merken niet met zich te laten sollen: Ie kwam dicht bij Longin gereden, en drukte die redelijk ver naar diens zijde van het circuit. Machtig om 2 zo'n beesten op een halve meter van elkaar te zien aanrollen...!

Stonden op de perfecte plaats, vond ik: We zagen de Jacky ickx (natuurlijk, daar stonden we, buitenkant, is wel kleiner geworden nu) maar ook het oprijden van de sacramentsheuvel was zeer goed te zien.
Zo zagen we Bleekemolen naast Longin komen op de top van de helling, om in omgekeerde volgorde langs te komen bij de volgende passage door de jacky Ickx.
De twee 'touchettes' hebben we dan ook nog kunnen zien, mooi wat de heren daar lieten zien!! Corvette Cup! De tweede touchette heb ik zelfs op film, maar ik neem aan dat dat op TV nog beter te zien zal zijn

Op de staantribune gaan zitten toen de pitstops eraankwamen, en de pittijden van de Vettes getimed: 22 seconden langer bij SRT!! Toen wisten we dat het spel gespeeld was...
Reply With Quote