Quote:
Originally Posted by Bramzel
Het is eerder gedaan ja. En het Britse GT laat momenteel perfect zien waarom je dat níet moet doen. Want het is gewoon een laffe vertoning geworden, daar verplaatsen ze het probleem. 2 snelle wagens in GT2 (Ecosse 430 en LNT Panoz) en de rest in die klasse als veldvulling.
|
Al is dit seizoen iets beter. Bovendien is het nieuwe FIA GT3-gebeuren misschien wel een basis voor goede 'tweedehands' racers om een aardig kampioenschap mee te creëren. Vraag blijft dan wel of die nieuwe GT3's echt goedkoper zijn dan de doorsnee Belcar klasse-1 wagen. Dit probleem is absuluut niet zo makkelijk op te lossen als sommigen hier op dit forum wel uitschreeuwen.
Alle betrokkenen doen enerzijds hun best en zijn ter goeder trouw, maar hebben anderzijds ook eigen belangen en wensen. Een oplossing vinden die iedereen bevalt, zal niet eenvoudig zijn. Ik geloof trouwens niet in allerlei conspiracy-theorieën - die je hier zo (te) vaak leest en die op 'van-horen-zeggen' gebaseerd zijn -, dat is voer voor mensen die nog steeds in Hans en Grietje geloven.
Geef de mensen achter de Belcar de kans om vanuit dit overgangsjaar te evolueren en bij te sturen. Opbouwende kritiek is natuurlijk altijd leuk, in het voorstel van Mark zitten zeker goede punten, maar wat sommige anderen hier uitkramen is hemeltergend en na al het mooie werk van de Belcar-mensen het afgelopen decenium absoluut onterecht (bovendien stoor ik me soms aan de inhoud en vorm (netiquette) van sommige criticasters).
Joost