View Single Post
Old 26-05-2006, 14:19
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by El Torro
Voilà,
en Peter Baert heeft mijn verhaal blijkbaar niet duidelijk begrepen en/of gelezen, kijk je beelden nog eens goed na Peter, het geduw tegen anderen zal er zeker opstaan omdat de Vettes toch continu in beeld zijn.
Ben het eens met dat er een spannende race gereden moet worden voor het publiek, maar ik bedoel enkel en alleen dat klasse 1, 2 of 3 rijders niet onnodig het leven zuur hoeven te maken.
El Torro, ik heb je verhaal toch goed begrepen, hoor.
Je vertelt dat mindere goden afgelopen weekend door de Vettes zijn aangetikt en zelfs van de baan zijn geramd. Jij was daar blijkbaar getuige van. Omdat er op de montage, geproduceerd door Videohouse voor alle TV-zenders, van dat getik en van dat van-de-baan-geram niks te zien is, vroeg ik hier om meer details: wie is er allemaal getikt en geramd?

Tot nu toe is me één incident gemeld dat zich voordeed tijdens de tweede, natte kwalificatie. Een tik van een door een Nederlander bestuurde Corvette tegen een klasse 3-Porsche.

Als er tijdens de race auto's van de baan zijn geramd door de Vettes, dan verbaast het me dat er daarvan op de Videohouse-montage niks te zien is en dat er voorlopig nergens melding is van gemaakt. Het ruwe beeldmateriaal van Videohouse heb ik niet gevisioneerd, maar ik ben er zeker van dat een dergelijk incident tussen een Vette en een tragere auto (met zelfs sortie tot gevolg) in de montage zou worden opgenomen.