View Single Post
Old 27-05-2006, 22:55
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Fonne
Waar kan ik de volledig uitslag vinden ? Op de site van RIS staat niks en op de site van ADAC vindt ik ook niks terug.
Op RIS zal je sowieso niets terugvinden qua timing van de BTCS dit weekend. De reden is vrij simpel: BTCS werkt dit weekend NIET met hun vertrouwde chronometrage (RIS dus), maar maakt (verplicht ) gebruik van het klungelachtige systeem van de Duitse organisator. Gisteren liep het al dik fout tijdens de kwalificaties (ook in andere series). Ondanks het uitdrukkelijke verzoek van de PRC Group veegden de oosterburen het aan hun laars om het chronometragesysteem eens grondig te controleren. Met als resultaat dat het vandaag dus opnieuw fout liep. Over de posities 1,2,3 en 4 van de eerste BTCS wedstrijd is er duidelijkheid. Alles wat daarna op het timingscherm volgde is 'onder voorbehoud', met dank aan het geknoei van de Duitse tijdswaarnemers. Een officiële uitslag van de eerste wedstrijd is er dus nog niet, en we zullen al blij zijn als die er moest zijn tegen morgenmiddag. Het is de eerste maal dat PRC Group in België samenwerkt met deze organisator, en ik vrees dat het ook de laatste maal zal zijn, tenzij er bepaalde garanties kunnen geboden worden. De 'youngsters' en 'oldtimers' bieden absoluut het nodige spektakel, daaraan zal het niet liggen. Maar qua organisatie werd er zelden een dergelijke chaos vertoond in Zolder. Duitsers en de Lage Landen... Als die mannen komen is het enkel maar om de baas te 'spelen' en veelal hun eigen optimistische wil op te leggen. Na enkel jaren trekken ze dan weer weg, met de staart tussen de benen...

Ik kan me moeilijk inbeelden dat Circuit Zolder, noch de PRC Group, gediend is met de chaos (overigens niet enkel betreffende de chronometrage) die de 'organisator / huurder van het circuit' hier vertoont. Mijn kennis van hun taaltje is niet zo schitterend, maar van die 'Punktlichkeit' (mijn excuses als dit verkeerd geschreven is) valt in Zolder dit weekend helaas niks te merken .

Mvg,
Dries DS
Reply With Quote