View Single Post
  #41  
Old 27-05-2006, 23:40
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Dries DS
Duitsers en de Lage Landen... Als die mannen komen is het enkel maar om de baas te 'spelen' en veelal hun eigen optimistische wil op te leggen. Na enkel jaren trekken ze dan weer weg, met de staart tussen de benen...
Wat een goedkope opmerking Dat zullen onze Duitse vrienden op dit forum echt kunnen waarderen. Misschien eens in de geschiedenis duiken van dit soort evenementen? Daar leer je nog iets van

De ADAC en haar lokale ADAC Ortsclubs zijn een rijke bende. Een bepaald gedeelte van hun budget moeten deze clubs besteden aan race-evenementen. Kleine afdelingen krijgen dan ook kleine evenementen toebedeeld.............e.e.a. is gewoon statutair vastgelegd. Ze moeten dus iets organiseren, het zal hen een zorg zijn of er 100 of 10.000 toeschouwers op afkomen. Voor die mannen is Zolder dus een verplicht uitje c.q. schoolreisje

De naam van de Ortsclub staat vermeld in het programmaboekje. Wie heeft hem bij de hand? Kan iemand die daar behoefte hetzelf uitzoeken of het juist is wat ik schrijf

Dat een dergelijk weekend zo in elkaar zit zal voor Lahaye/PRC geen verrassing zijn. Promotie voor een dergelijk weekend zul je dan ook nauwelijks aantreffen.

Chaos? De timing werd goed gevolgd en geen vertragingen. Dus daar kan ik geen chaos in ontdekken. Wat wel chaos c.q. debielenwerk was? De plaats van de safetycar tijdens de BTCS-wedstrijd. Bij alle degelijke Duitse wedstrijden stond die kist op de plaats waar de lokale crew van Zolder hem normaal ook parkeerd.

Echter niet bij de BTCS De opstelling was dusdanig dat de Safetycar de uitslag van de wedstrijd had kunnen beinvloeden Goed bezig!

De wagen stond geparkeerd aan het einde van de pitsstraat, bij de nieuwe boxen, voor de uitgang naar de paddocks. Tijdens de BTCS wedstrijd werd de pits ook gebruikt door de deelnemers aan de diverse klassen die een box hadden in de pits. Zo af en toe moest er weleens wagen richting de paddock.........gevolg. De SC-car moest achteruit......voor de boxen van Delahaye. Die konden dus op dat moment ff geen pitstop maken zonder tegen problemen aan te lopen.

In het slechtste geval hadden we dus een pitstop gehad van een Megane.......wilde een andere deelnemer de pits verlaten, en kon de SC-car niet achteruit. Gevolg? opstopping bij het uitrijden van de pits.

Gelukkig hebben we geen combinatie gezien van de bovengenoemde mogelijkheden.........maar het had gekund
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote