View Single Post
Old 28-05-2006, 00:27
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Wat een goedkope opmerking Dat zullen onze Duitse vrienden op dit forum echt kunnen waarderen.
... Zegt de kampioen in de cynische opmerkingen, die blijkbaar niet heeft gesnapt dat deze woorden al even cynisch zijn als 90% van zijn eigen opmerkingen.

De timing werkte perfect? Ja hallo, ga dat maar eventjes uitleggen aan de mensen die zich dienden te oriënteren op die timing, c.q. een misleide wedstrijdleider, met de haren in het hoofd en de mensen in de perszaal die niet meer wisten waar ze het hadden. Het zal ook waarschijnlijk daarom zijn dat we nu al een 'officiële uitslag' hebben, niet? Of wachten we nog een tijdje, tot het geklungel van de timekeepers daar over is?

Dat de ADAC youngsters en oldies (incl. de Fords) me kunnen bekoren, is meer dan duidelijk. Veelal knappe wagens, die herinneringen oproepen, en een spannende (sportieve) strijd. De opmerking over hogere en lagere ADAC series klopt perfect, ze bieden beiden een welbepaalde waarde. Maar soms valt het 'onderscheid' tussen 'Wij' en 'Zij' zo fel op hé...

Wat betreft de uitspraken van ene zekere heer Bouvy: Ik kan Mark hier enkel gelijk bij geven. Grove (al te grove) uitspraken en soms ook (zelfs vandaag) niet steeds geoorloofde activiteiten op het asfalt. Dat Mark geen 'superfan' is van de hogervernoemde rijder, kan ik best begrijpen .

Mvg,

Dries DS

Last edited by Dries DS; 28-05-2006 at 10:24.
Reply With Quote