Nog een foto-update van mijn werk deze avond:
Het interieur met de gordels: hier heb ik dus een extra dwarsstaaf gemonteerd (tandestokertje had dezelfde dikte, WOEHOE !) en daaraan de beide gordeldelen. Ook nu weer zijn de gordels geverfde repen pleister voor wonden. En neen, het rood is geen bloed!! De achterzijde van de repen zijn al gedeeltelijk meegeschilderd. De rest is voor zondag.
De raamrubbers werden ook al geverfd (mat zwart XF-1) maar dat kun je niet zo goed zien op de foto's. Hieronder zie je de aanpassingen aan de neus.
Er is gaas aangebracht en de onderlip is nu ook mat zwart. Heel erg jammer dat de lichten zo lelijk zijn. Dit komt door de lijm die ik zo'n 10 jaar terug gebruikt heb. Ik wist toen nog niet dat je dan beter houtlijm gebruikt. In het midden van het raam zie je ook nog lijmresten van de ruitenwisser. Maar die sporen probeer ik netjes weg te werken door de wisser op dezelfde plaats te kleven.
Ook de brandblusser werd aangepakt: netjes rood geverfd (X-7) en voorzien van de nodige silver-onderdelen...
Commentaar is welkom. Zelf ben ik al heel tevreden van de grote verbeteringen. Die wagen heb ik ooit in één (1 !!) dag gemaakt en ik heb het nadien altijd erg beklaagd. Maar ik wist toen niet beter en wou er gauw gauw van af. De proefwerken stonden toen voor de deur...
grtzzz