Quote:
Originally Posted by Dominique
Het helpt inderdaad als je de masking tape verwijdert als je verf nog nat is. Dat voorkomt dat schilferen, maar je riskeert een 2e keer te moeten masken als het resultaat niet van de eerste keer gelukt was. Langs de andere kant is het wel eigenaardig dat je dit alleen met je Celica's voor hebt. Zal wel iets te maken hebben met de manier en de diepte van de raamrubbers in het gietwerk zeker?
|
Als het afschilfert, moet je toch opnieuw masken, dus ik kan nu niet anders. Zal zometeen eens proberen.
En de raamrubbers in de Celica zijn niet echt gedetailleerd. Er is dus ook amper diepte in die stukken. Bij andere modellen zijn ze vaak netjes afgelijnd met een gootje of zo, hier niet... Ik weet niet of je het hier wat duidelijker kan zien:
Quote:
Originally Posted by Dominique
Oh by the way: op een witte wagen gebruik je best geen zwart om je panneellijnen mee te accentueren. Grijs was beter geweest. 
|
Ja het zwart steekt enorm af, maar ik heb nog nergens een grijze gezien van Staedler... Misschien moet ik eens beter op zoek gaan... Ik probeer om het nog wat te verlichten zoals ik bij mijn Trabantje deed...