De miserie dat ik in Brussel meemaak om mijn "bakske" te bemachtigen. Onvoorstelbaar. Eerst haalt Coditel (Brusselse tv- en internet-provider met monopolie in de meeste Brusselse gemeenten) een paar zenders zoals ARD en BBC2 van de kabel om de mensen te verplichten naar digitale TV over te stappen. Als je dan naar Coditel gaat om je boîte te halen, sta je ofwel uren in de rij, ofwel hebben ze geen bakske meer en moet je later terugkomen. Dikke miserie en Coditel weet dat de meeste Brusseleirs sowieso bij hen terecht moeten als ze nog TV willen kijken via kabel/digitaal.
Het aanbod: In het eerste pakket zitten de gewone Belgische zenders en daar nog een hele mix Arabische zenders bovenop: Al-Jazeera en wat weet ik. Kortom, veel zenders die mij niet interesseren. Wil je Eurosport of AB Moteurs, moet je nog eens 15 euro afdokken voor een pakket waar die twee zenders in zitten, naast zenders voor kinderen enzovoorts.
Ik ben momenteel aan het bekijken wat de mogelijkheden zijn om bij BelgacomTV of Telenet te gaan. Pfff.
|