View Single Post
Old 07-06-2006, 23:07
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Voila, even deze wagen er weer bijgehaald. Uren heb ik gezwoegd om de decals te maken. De meesten onder jullie gbruiken één of ander tekenprogramma. Ik heb het gewoon in WORD gemaakt omdat ik daarmee heel handig ben (beroepsmatig ook).

En het is behoorlijk gelukt, denk ik. Natuurlijk had ik het voordeel dat de decals niet 100% gelijk moeten zijn en dat ik wat speling kan nemen aangezien de wagen fictief is, maar gebaseerd op een bestaand model.

De decals staan nu op papier. Ik heb ze nagezien en enkelen zelfs wat aangepast (vb die zwarte cirkelvormige vooraan is nu groter) en speciaal voor jullie curieuzeneuzen ze even op de wagen geplakt (geen zicht, maje). Voor alle duidelijkheid: de decals zullen geen witte achtergrond hebben hoor, ze worden op blank decalpapier gedrukt (tenzij die met wit erin)

Even wat foto's: (de nummerplaten en de namen van de rijders hebben mij het meeste werk gekost)

En dan een klein probleempje: aangezien je niet kan afdrukken in het wit (of kopiëren) heb ik dat probleem zo opgelost (zie foto). De letters zijn evenwel niet zo groot op die toekomstige decal (1,5 mm hoog per naam) De vlag zelf zal moeten worden bijgeknipt (het grijs moet eraf) en bedekt voor een groot stuk het raampje. Laat ik de letters zo of vergroot ik ze en verklein ik de vlag zodat de letters doorheen de vlag lopen. Eventueel komen de letters dan in het wit (en misschien met zwarte contouren errond)

Wat kies ik:

OF

Graag jullie advies

Grtzzz
Reply With Quote