Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Zoals op fora, die vaak niet meer zijn dan een elektronische versie van cafépraat ...

|
Quote:
Originally Posted by KNALFOUR
En je vergeet te vermelden dat er op sommige fora zeer veel ergerlijke kinderpraat word verkocht.
|
Toogpraat, kinderpraat............er schijnt toch behoefte aan te zijn. De cijfers van dit
clubje amateurs stijgt nog elke maand. Het volk heeft er behoefte aan

Wellicht tot ergernis van andere mensen
Toch lijkt me deze uitspraak van het Arbitragehof niet erg gezond. Waarom? Een (erkende) journalist heeft nog iets van beroeps-ethiek/codes in zijn gat zitten. De rest van het volk veegt daar zijn gat mee af

Anders gezegd, je kunt op volstrekt ongefundeerde wijze iemand onherstelbare schade toebrengen.............en voor de rechter beroep je je dan op het bronnengeheim. Case closed.
Stel nu, een monteur van team A zegt dat team B ligt te foefelen met de reglementen. Markje of een ander amateurke kwakt dat op net. Team B is niet blij met deze uitspraken. Hoppa, richting de rechter voor een gevalletje smaad en laster. De rechter zegt:
"Ennuh"? "Edelachtbare, ik beroep mij op mijn bronnengeheim
" zegt het amateurke.
Case closed. Amateurke heeft
"instant succes"op het net, team B heeft een imagoprobleem met financieel nadelige consequenties.
Indien team B daadwerkelijk heeft gefoefeld met de reglementen dan heeft het recht gezegevierd.
Indien team B niet heeft gefoefeld met de reglementen en het amateurke zich heeft laten gebruiken door team A of een ander persoon dan zit team B wel met de gebakken peren.
Dus, het kan alle goede en slechte kanten op met deze uitspraak..................
Om een stapje verder te gaan. Het volk is nu zelf de media geworden. Voormalig Veronica disc-jockey Adam Curry met zijn Jamby-droom (Just Anarchy Made By You), was een visionair op dat gebied. Die kerel was een paar jaar te vroeg met zijn idee.......maar uiteindelijk is het wel gekomen in de vorm van weblogs en fora.