View Single Post
Old 13-06-2006, 11:32
BSmodels BSmodels is offline
Le mans - F1 fan

mmm, dit is het ideale moment om te registreren en een eerste berichtje te posten.
Ik heb namelijk dezelfde kit maar dan van de Chinese GP (SLK023).
Ik was namelijk ook nog een beetje aan het uitzoeken welke kleurreferentie ik zou gebruiken. Nu ik de foto's gezien heb ben ik er wel uit maw de tamiyar-referenties zien er goed uit.
Ik ga de spuitbussen wel gebruiken. Ik decanteer ze altijd in een goed uitgewassen (paar keer in het afwasmachien) babyvoedingpotje. Het voordeel van zo'n potjes is dat er in het deksel een rubber zit, die de potjes goed afsluit. Ik heb hier potjes staan die ik maanden geleden heb gedecanteerd en die zijn nog steeds goed bruikbaar.

Het zijn wel echt geweldige kits geworden tegenwoordig. Wat ik de beste verbetering vind aan deze kit is dat de "voorste onderste ophangingsarmen" als één geheel zijn en zo ook aan de body worden bevestigd. Dit is toch veel steviger.

Die gele decal is inderdaad een huzarenstukje, want als je goed kijkt op de foto zie je dat er ter hoogte van de cockpit nog een kleine "vin" zit, die natuurlijk door de decal loopt. Ik zie dat er op de decal wel twee uitsparingen zijn voorzien hiervoor, maar je moet het dan maar juist laten uitkomen !!!!
Als decalsoftener gebruik die van Tameo. Ben hier zeer content over.

groeten en laat de volgende serie fot's maar komen

BS
Reply With Quote