Ik zelf heb genoten van een prachtig weekend. Zeker door de combinatie van het heel mooie weer én de spannende koers tot de laatste minuut!
Zoals al aangekaart blijft men bij PRC met 2 maten en gewichten werken en kan en mag er veel (in o.a. de pits) en rijden er amper wagens rond met nummers die leesbaar zijn in het donker enz enz...
De top 15 op de grid was echt wel dik in orde qua qualiteit, veel mooier vind ik dan in de Belcar waar er amper duels zijn. Ik heb heel de race lang duels gezien in Spa, bij momenten vond ik het zelfs te gek voor een endurance race...
Verder is er ook in de top 15 een enorme diversiteit aan top wagens, ik durf bijna te zeggen dat je dit in bijna geen enkele serie vind bij de top wagens.
Ook knettergek hoe de Mégane(s) wegreden bij de start, terwijl ze zoals verwacht uit/terugvielen...
Ik denk dat ze al bij al nog wel tevreden zijn in het kamp van Renault Sport over de uithouding van de Mégane. Renault Sport was er trouwens met ingenieurs die de wagan hebben ontwikkeld om zo een optimale support te kunen geven en de ontwikkeling van de Mégane als endurance wagen te versnellen. Er stond zelfs een 3e 100% race klare Mégane klaar bij Delhaye Racing zodat alle stukken paraat waren in welk geval dan ook bovenop een trailer vol met lossen onderdelen!
Wat de Audi betreft, zeer triest natuurlijk! nog een geluk dat de piloot niks heeft...
Hopelijk zien we ze zo snel mogelijk terug op de grid van een (BTCS) race! Ze kunnen nu naar zolder komen voor de 24uren als vervanging van deze 12uren... (dromen en hopen mag hé

)
Wel vreemd vind ik in heel het verhaal van de afgebrande audi is dat men nergens één word rept over centen, budgetten die nodig zijn voor de rebuild van een nieuwe wagen. Het lijkt wel of Dubois de briefkes van 500€ van een rol te scheuren heeft en dat Audi België af en toe de rol ververst...