Het is een forum voor iets, gaat mss niet helemaal over autosport, maar ben gewoon eens benieuwd:
Al jaren erger ik me er aan dat de grootste, mooiste, meest legendarische race in de wereld (mijn mening hé) altijd, maar dan ook altijd!!! in het midden van de examens valt!

Elk jaar opnieuw is het volgen op internet, terwijl mijn ouders wel live gaan kijken en genieten van de sfeer op de camping. Elk jaar komen ze met nieuwe sterke verhalen naar huis, terwijl ik het verloop van mijn examens nog even kan overlopen...

Gelukkig eindelijk laatstejaars en ik hoop dus echt van harte dat ik volgend jaar in Frankrijk ga geraken!
Enfin, ter zake, ik merk dat er hier nog in examens zitten en LeMans aan het volgen zijn! Wat ben je aan het studeren, hoeveel examens heb je nog en hoeveel tijd heb je al achter je pc gekluisterd gezeten?
Zelf heb ik maandag psychologie in organisaties. Zou moeten lukken, maar heb toch al aardig wat tijd achter de pc gezeten om de stand te bekijken en de livestreaming even te volgen.
Tot slot, allemaal heel veel geluk met die examens!
Pieter-Jan.