Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Nu Aston Martin niet heeft gewonnen in LeMans bestaat er kans dat ze komen naar Spa. Want of BMS nu rijd als 'half officeel team' maakt niets uit denk ik. De BMS Aston's zijn naar mijn mening geen potentiele kandidaat winnaars voor Spa, dus hoop ik dat Aston Martin ook met hun beide exemplaren komen om wraak te nemen op LeMans.
|
Laten we hopen
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
En ivm ORECA... zijn ze nog wel van plan om 24uurs races te rijden? Dat was hun begindoel maar nu ze zo goed op weg zijn tijdens de 'kortere' races kan het zijn dat ze niet meer van plan zijn om hun Saleen endurance gericht te maken...
|
Wel, de Acemco Saleen heeft dit weekend toch bewezen 24 uren te kunnen uitrijden.

De Oreca Saleen zou misschien wel een mogelijkheid kunnen zijn. Met misschien Ortelli achter het stuur aangezien hij sinds eind februari het testwerk verricht voor de wagen...en op het moment heeft hij nog geen zitje. Maar het is misschien nog een beetje vroeg om deze wagen al een 24 urenrace te laten rijden denk ik...al zou het wel een aanwinst zijn voor het veld.